close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חופשת יוקרה חסכונית עם וילות בצפון במחירים זולים

מערכת שורשכד אב, תשעו28/08/2016

יוקר המחייה בישראל מעמיד את החופשה השנתית שלכם בסימן שאלה? נסו חופשה בוילות יוקרה...

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

יוקר המחייה בישראל מעמיד את החופשה השנתית שלנו בסימן שאלה, רוב המשפחות בקושי סוגרות את החודש אך בכל זאת לא כדאי יהיה לוותר על החופשה השנתית. כל אדם זקוק לחופשה בכדי לנקות את הראש מעט, לנוח ולהתרענן, גם כאשר המצב הכלכלי אינו מזהיר לא כדאי לוותר על החופשה, אתם זקוקים לה הרבה יותר ממה שאתם יודעים.

רגע לפני שאתם מוותרים על החופשה השנתית שלכם מתוך שיקולי עלויות, כדאי לכם לדעת שאפשר למצוא וילות בצפון במחירים זולים וגמישים. ענף וילות היוקרה הוא ענף תחרותי, בעזרת הטיפים הבאים תצליחו להרכיב לעצמכם את הנופש המושלם בלי לשלם הרבה.

מתי אפשר למצוא בקלות וילות בצפון במחירים זולים?

באמצע חודש אוגוסט העמוס תצטרכו הרבה מאוד מזל בכדי למצוא וילות בצפון במחירים זולים. אך אם תסכימו לצאת לחופשה מחוץ לעונת השיא תמצאו בקלות וילות בצפון במחירים זולים ואטרקטיביים. וילות בצפון מושכרות במחירים זולים יותר במהלך חודשי הסתיו, החורף והאביב. גם אלו שבוחרים לצאת לחופשת הקיץ מוקדם בחודשים יוני או יולי משלמים פחות. טיפ נוסף, תוכלו לשלם פחות בעבור וילה בצפון כאשר תצאו לחופשה באמצע השבוע ולא במהלך סוף השבוע.

שימו לב, בעונת הקיץ כל הנופשים מחפשים וילות בצפון עם בריכה, וילות ללא בריכה מושכרות במחירים זולים יותר. אם מדובר במתחם נופש עם מעיין טבעי קרוב או סמוך לחופי הכנרת לא תרגישו כלל בחוסר של הבריכה. רוב המושבים בצפון כוללים גם בריכה אליה תוכלו להיכנס בתשלום סמלי ולעתים אף חינם דרך בעלי הוילה.

לרשימת וילות בצפון במחירים זולים לחצו כאן

איך לחסוך במהלך החופשה?

  1. הכנה עצמית של ארוחות.
  2. קנייה מרוכזת של שתייה קלה וחטיפים במרכולים זולים.
  3. חופשה משותפת יחד עם משפחה נוספת.
  4. שימוש בקופונים והנחות לאתרי נופש באזור ומסעדות.
  5. חפשו וילות בצפון במחירים זולים עם כל אטרקציות הנופש המרכזיות ותצליחו לחסוך, אם בחרתם וילה עם בריכה, ג'קוזי וסנוקר לא תהיה כל סיבה להוצאות נוספות על אטרקציות לחופש.
  6. בחרו נכון את מיקום הוילה, שימו לב למרחקי הנסיעה הם יבואו לידי ביטוי בעלויות של דלק. אם אתם מתכננים טיול בצפון במהלך החופשה כדאי לחפש וילה קרובה.

על מה לא כדאי לוותר?

החופשה השנתית שלכם היא גם ההזדמנות שלכם ליהנות, לשכוח את הדאגות ולהתפנק. משמעות הדבר היא שלא מוותרים על מה שאוהבים. אם הכיף הכי גדול שלכם הוא מערכת קולנוע ביתית, סנוקר, קריוקי, פלייסטיישן, ג'קוזי או בריכה חפשו וילה מתאימה. גם על נוחות השינה לא כדאי למהר לוותר, רגע לפני שאתם מתנדבים לשינה עם מזרנים על הרצפה ובוחרים וילה קטנה כדאי לזכור כי על שינה טובה לא כדאי להתפשר או לוותר.

איך וילות יוקרה בצפון חוסכות לי כסף?

וילות בצפון תהיינה זולות יותר בהשוואה לחופשה בבית מלון יוקרה באילת או בים המלח.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה